Saturday, July 22, 2017

BERITA BAIK BUAT YG ADA SEMBELIT.




Anda sembelit atau susah nak membuang air besar? Buang air besar 3 hari sekali?
Hati2 dengan tanda2 ini ye.

Ia sangat bahaya untuk tubuh manusia.

Sebaik2nya manusia ni akan membuang 1 hari 1 kali. Tapi kalau dalam masa 24 jam anda tidak membuang, toksin yg sepatutnya dibuang bersama2 tinja tadi tidak dibuang.Toksin itu akan masuk semula ke dalam darah. Ia akan membawa kepada penyakit lain pula.

Jadi shaklee menghasilkan herbalax dengan gabungan 9 bahan yang akan membantu dalam misi pembuangan tinja anda.

Kandungan bahan yang terdapat dalam herbalax ialah:
1. Alfalfa: berfungsi untuk melengkapkan mineral yg diperlukan oleh badan kita dan juga sebagai detox darah dan detox usus.
2. SENNA LEAVES ( daun inai): herba utama dalam herbalax yg special.galakkan proses peristalsis di hujung usus sehingga ke anus.
3. BUCKHRN BARK: Untuk lembutkan tinja. Dalam ni juga terkandung magnesium. Najis keras sebab air2 diserap oleh toksin boleh menyebabkan lebihan hujung rektum terkeluar sikit.
4. BLUE MALVA FLOWER(Purple gelap): pelincir bagi tinja. Kalau di hospital dr akan bg glycerin sbg pelincir tinja.
5. LICORICE ROOT: Perbaiki usus dan kuatkan usus dan cantikkan usus yg paling hujung dan sgt bagus untuk kesihatan perut.
6.  RHUBARB ROOT(RIZOM): Fungsi sama macam daun inai tp perlu amik dalam dose yg tertentu. Ia juga untuk melawan imflammation dalam usus.
7.CULVER'S ROOT: Untuk buang lebihan air dalam badan.Bahan inilah yg menyebabkan kita berak cam cirit birit. Dan toksin akan keluar dalam benruk cecair.
8. FENNEL SEEDS: Buang toksin yang terkumpul dalam usus
9.ANISE SEEDS: Bantu sistem percernaan.

PERLU HATI2 DALAM PENGAMBILAN HERBALAX:
1. Tidka bolej ambil berterusan 14 hari. Ye la kita kan boleh je berak cam biasa tp kalau ada je yg bantu kita berak lama2 nanti badan kita dah x boleh nak berak sendiri.Ada herbalax baru nak berak.x boleh la gtu kan.

2. Hanya ambil herbalax bila datang sembelit ke.atau time susah nak berak. Jangan sesuka hati je nak makan ye dapatkan consultation yg betul dari SID shaklee.

#BuildByMe
#SuoerStarzFamily
#AnisShaklee 0196025272
#juta1sakinahindahouse

No comments:

Post a Comment