Thursday, August 17, 2017

CAROTOMAX SHAKLEE: Beta Carotene & Pelbagai Antioksida Hebat

DAPATKAN KULIT PINKISH DGN CAROTOMAX
Wow bukan saja dpt kulit pinkish-pinkish tau rabun mata pun boleh kurang dengan CAROTOMAX SHAKLEE



Best-best...
Saya pengguna carotomax tau.
Alhamdulillah...rabun mata memamng makin kurang.
Muka pulak setakat makan carotomax ni tak pernah keluar jerawat.
Pinkish-pinkish tu ada la jugak walaupun kulit tak de la putih mana.haha.

Siap ada org tanya lagi " ni adik ke?" Waktu tengah pangku saad dalam 1 event ni.

Seronok tak?
muka lebih muda dari usia.

Main vitamin yg terkandung dalam carotomax ni ialah VITAMIN A tau.
U olls nak tau x badan manusia ni x boleh nak hasilkan vitamin  A sendiri ia perlu diambil dari makanan.

Kalau kurang vitamin A dalam badan , kita lebih mudah dapat selesema , kelemumur, rabun malam dan kulit bersisik. Sesiapa yg ada masalah2 ni cepat2 dapatkan carotomax ye.

Yang paling best lagi kandungan antioksidan dalam carotomax ni juga tinggi...Sape yg hari2 ambil carotomax ni insyaAllah sel kanser x akan mendekat.

Jom2 amalkan carotomax.Dapatkan dari SID Shaklee #SuperStarzFamily berdekatan anda.

#BuildByMe
#AnisShaklee
#SuperStarzFamily
#Shakleeenstel
#toriqilannajjah

Shaklee Collagen Powder minuman kolahen terbaik & Berkesan

SCARY BILA DAPAT TAHU PASAL NI
Serius nak tahu?
Baca sampai habis tau.Ini berkenaan Shaklee Collagen Powder tau.



Ada yg tahu pasal kolagen-kolagen yang korang makan tu asal dari haiwan mana? Pernah ambil tahu tak?

Kolagen ni hanya datang dari 4 jenis haiwan je:
1. Khinzir
2. Lembu
3. Ayam
4. Sisik ikan merah laut dalam

Kalau korang tahu dari mana, tapi korang ada cek tak kalau kolegan tu halal ? Halal ni maksudnya pertama pastinya bukan dari khinzir, kedua pastikan kalau dari lembu atau ayam perlu disembelih sebelum di ambil kolagen nya kalau tak itu dikira korang makan bangkai la kan.uweks.

Tapi kalau kolagen tu dari sisik ikan merah konfem la tak perlu disembelih kan..konfem-konfem halal.

Lepas ni cek-cek la kolagen yang u olls ambil tu dari mana ye.

Kolagen ni fungsi dia bukan sekadar untuk kecantikan kulit.Bahkan ia lebih lagi dari tu. Maksudnya kolagen juga perlu untuk kesihatan kelancaran ligamen dan kelikatan bendalir sinovia korang.Tau ke apa benda nye tu? Tu adalah pelincir untuk pergerakan rangka-rangka u olls tu.ada di lutut di siku. Banyak lagi la.

Kolagen dalam badan manusia ni akan berkurang bersama pertambahan usia korang. Sebab tu makin meningkat usia makin rasa sengal2 kat bahagian lutut la.dekat leher la.

Kolagen yg terbaik dan halal yg boleh diambil ialah COLLAGEN POWDER SHAKLEE.

JOM dapatkan segera COLLAGEN POWDER SHAKLEE dari saya Anis sakinah 0196025272

Pasti berpuas hati.

#BuildByMe
#SuperStarzFamily
#AnisShaklee
#toriqilannajjah
#juta1sakinahteam

Monday, August 14, 2017

B-COMPLEX SHAKLEE:Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid

KAWAL EMOSI DENGAN B-COMPLEX SHAKLEE
Sape selalu sentap, suka bersangka buruk, cepat stress, senang nak marah-marah?Cuba angkat tangan.Ngaku je la.Mesti benda2 ni semua byk berlaku kat wanita kan. Ada juga berlaku kat lelaki tapi jarang la kot.




Sebab wanita ni penuh dengan emosi. Kadang takbmampu nak kawal.Termarah anak la, termarah isteri la. Semua orang nak dimarahnyer.
Padahal perkara kecil je.

Nak tahu sebab apa?

Banyak faktornya .Antaranya kekurangan vitamin B dalam badan pun boleh buat kita stress tau.Vitamin b ni boleh bantu untuk pelihara kesihatan sistem saraf kita tau.Bila saraf ni sihat insyaAllah badan-badan kita semua sihat.memang kita boleh ambil vitamin b ni dari makanan tapi tak semua makanan yg kita ambil tu vitamin dia masih kekal ada sebab vitamin ni boleh musnah kalau terdedah kepada haba.kalau dalam Bcomplex shaklee ni semua vitamin b yg badan kita perlukan ada dan pada kadar yg telah ditetapkan oleh WHO.Sangat selamat.

Buat isteri-isteri, ibu-ibu sangat digalakkan amik b complex ni tau supaya dapat kawal emosi ketika berdepan dengan situasi-situasi yg tak diigini.Lagi-lagi ibu yang dalam pantang.Bcomplex sangat-sangat digalakkan untuk ambil untuk mengelakkan kemurungan daripada berlaku.

Ekslusif untuk orang esntek dan kota seriemas yang nak COD B-Complex shaklee boleh pm Anis Sakinah pengedar sah sahklee anda 0196025272

#BuildByMe
#SuperStarzFamily
#AnisShakleeenstek
#toriqilannajjah