Thursday, May 11, 2017

VIVIX :Selesai masalah Kencing manis, kolesterol dan darah tinggi

Penyakit 3 serangkai seringkali dihidap oleh warga Malaysia yang berumur 40 tahun hingga 70 tahun. Kalau umur panjang pun mungkin la sampai umur 80-90 Tahun. Tetapi rakyat Malaysia ni paling kurang pun mungkin sampai 70 -75 tahun. Mungkin disebabkan cara makan kita yang semakin tidak sihat dan cara hidup yg byk untuk rehat berbanding bekerja mengeluarkan peluh.

Orang dulu-dulu sihat disebabkan tidak makan makanan segera, makan plak yg ulam2 yg ditanam sendiri.Ulam-ulaman ni lah yg byk bantu atuk nenek kita sihat walaupun usia dh lanjut. Ulam-ulaman ni  la yg jadi antioksida pada badan manusia. Tu yg kita tgk nenek ni walaupun dh berusia 70 tahun masih boleh mengaji, masih boleh masak untuk kenduri, masih boleh angkat pasu.Hebat x hebat. Tapi anak muda sekarang, baru buat kerja sikit dh ngadu lenguh sana sini.Sebab apa?sebab mentaliti orang muda2 sekarang hanya fikir kerehatan .kerja hanya ditmpat kerja.Balik rumah hanya untuk berehat. Nanti bila dh mula ada penyakit barulah gelabah nk cr ubat, barulah time tu nk excercise.Kalau dh kene penyakit  3 serangkai ni...kesannya sangat2lah bahaya.Ada yg x sedar pun mereka dh hidap penyakit ni.Ada yg tahu2 dh kritikal. Masa ni menangis air mata darah pun dh x mampu nk putar balik masa. Apa yg perlu waktu ini hanya perlu berusaha mencari ubat dan penawarnya.

X Usah risau, X usah gelabah. VIVIX kan ada.

Sebab apa vivix ye?

Vivix akan memberi tenaga pada sel untuk membentuk sel yang baru dan sihat. Sel yang lama akan disingkirkan dengan kehadiran RESVERATROL dan POLIFENOL yang terdapat dalam VIVIX.

Hanya dengan makan VIVIX InsyaAllah boleh elak daripada pembedahan yang memakan ribuan ringgit dan berisiko tinggi terhadap nyawa.

Cepat2 hubungi saya untuk dapatkan produk EKSLUSIF daripada SHAKLEE ni.Dapatkan VIVIX dengan harga special daripada saya juga.

Puan Anis Sakinah Binti Rosli
Whatsapp  >>>> 019-6025272
Whatsapp  >>>> 019-6025272
Whatsapp  >>>> 019-6025272

COD VIVIX sekita BANDAR BARU ENSTEK & KOTA SERIEMAS.

Boleh juga dapatkan secara online di link ini:



SET UNTUK TENAGA SEL (VIVIX)

Sila buat pembayaran terus kepada KLIK SINI



MAYBANK
ANIS SAKINAH BINTI ROSLI
162834119574

Slip pembayaran emel kan kepada asr.syg89@gmail.com @ terus whatsapps kepada Nombor 0196025272. 
Serta berikan Maklumat seperti dibawah untuk urusan COD sampai kedepan rumah anda:

1. Nama Penuh:
2. No. Tel:
3. Alamat Rumah:




Tuesday, May 2, 2017

MAKANAN TAMBAHAN UNTUK ORANG MENGAIT -CAROTOMAX DAN VIVIX SHAKLEE

Salam u olls yang super duper awesome.
Alhamdulillah Allah beri saya dengan kelebihan mengait. Pelbagai benda saya boleh kait. Antaranya kopiah, beg, kasut baby, topi baby, sarung tangan, dan pelbagai lagi.

Kalau u olls nak belajar, insyaAllah saya boleh ajarkan sekiranya dudk berdekatan Bandar Baru Enstek dan Kota Seriemas. 

Mengait ni pun boleh buat duit tau. Cuma perlu sabar je untuk belajarnya.

Ni antara hasil kaitan anis tau.




Kalau nak buat tempahan kopiah raya pun boleh pm anis tau.hehe

Kalau mengait lama-lama ni selalunya mata cepat penat dan berair dan paling besar kemungkinan pun boleh menyebabkan rabun bertambah. Jadinya saya cuba atasi masalah ni dengan mengambil makanan tambahan CAROTOMAX SHAKLEE. Alhamdulillah mata x cepat penat dan kalau mengait lama-lama pun mata x berair. CAROTOMAX SHAKLEE ni Mengandungi pati ekstrak daripada tomato, mikroalga, minyak sawit, marigold dan lain-lain. Ia Menyokong sistem imun yang kuat dan membantu mengekalkan kesihatan mata dan kulit untuk jangka masa yang lebih lama.

Kandungan antioksida yang terkandung dalam carotomax ini sangat tinggi sehingga ia juga mampu membuang toksid-toksid yang yang terdapat dalam badan kita.

Antara lain kelebihan carotomax ni terdapat dalam gambar dibawah



Untuk mendapatkan mata yang cantik, bersinar dan tanpa eye bag . Jom amalkan pengambilan CAROTOMAX SHAKLEE.

Mata ni aset terpenting dalam keidupan kita tau. Tanpa mata kelam lah dunia ni. Jom ikhtiar untuk tidak pakai cermin mata dengan CAROTOMAX SHAKLEE.Kalau nak kesan lagi cepat boleh juga ambil CAROTOMAX bersama VIVIX pati anggur terbaik abad ini.

Jom dapatkan daripada Puan Anis Sakinah Rosli

Whatsapp >>>>  0196025272
Whatsapp >>>>  0196025272
Whatsapp >>>>  0196025272

Atau terus KLIK SINI untuk tempahan on9 sendiri.

Buat bayaran terus disini KLIK SINI

Terus buat bayaran tempahan kepada:
Maybank
Anis Sakinah binti Rosli
162834119574



Slip pembayaran emel kan kepada asr.syg89@gmail.com @ terus whatsapps kepada Nombor 0196025272

HARGAILAH MATA KURNIAAN ALLAH SWT. JAGALAH IA DENGAN MENGAMBIL PEMAKANAN YANG SIHAT DAN TIDAK MELIHAT MAKSIAT. 




Thursday, March 9, 2017

Tips Anak Jarang Sakit

Anis nak kongsikan kat sini Tips Anak Jarang Sakit

1. Selalu doakan kesihatan anak-anak, minta pada Allah secara spesifik " Ya Allah berilah kesihatan yang menyeluruh pada tubuh anakku".

2. Selalu amalkan selawat Syifa` ajak anak baca sekali. Ni kawan2 buka je Tv Al-Hijrah sebelum waktu solat. Akan ada selawat ni. Biar anak ikut. Walaupun x tahu cakap dia akan miming selawat ni.InsyaAllah nanti senang anak kita nak hafal.

3. Kalau buat susu anak atau beri anak susu badan mulakan dengan Bismillah dan baca Al-Fatihah niatkan semoga susu ini memberi manfaat kepada tubuh anak-anak.

4. Sentiasa berkata yang positif pada anak-anak dan lahirkan kehidupan yang positif dalam hidup anak-anak. Bila kita bahagia, suami bahagia, anak-anak bahagia dan orang sekeliling bahagia aura positif itu akan sampai pada saraf dan otak anak-anak sehingga saraf2 itu akan menjalankan fungsi mereka sebaiknya mengikut apa yg telah Allah aturkan.

5. Selalulah bermain dan bersenda gurau dengan anak-anak. Apabila mereka cukup kasih sayang dan perhatian sistem imun mereka akan menjadi lebih kuat. InsyaAllah.

6. Berilah makanan yang seimbang cukup zat dan makanan tambahan yang terbaik untuk anak2. Pilihan yang terbaik adalah SHAKLEE.

Ingatlah setiap apa yang terdapat dalam tubuh manusia Allah yang kawal maka fikirlah yang baik2 insyaAllah semua yang datang adalah yang baik2 belaka. InsyaAllah.

 Jom dapatkan VITALEA for KIDS daripada saya



DAPATKAN VITALEA FOR KIDS DISINI

ANIS SAKINAH BINTI ROSLI
Pengedar & Penasihat SHAKLEE anda

Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272

Jom dapatkan Vitalea for kids dengan harga Ahli. Daftar ahli shaklee yuk.


DAFTAR AHLI SHAKLEE SEGERA