Thursday, March 9, 2017

BERSALIN SET SHAKLEE VS BERSALIN SET BIASA

Setiap wanita yang melalui saat bersalin yang berbeza begitu juga saya yang sudah 2 kali mengalami pengalaman bersalin yang berbeza.

Semasa berpantang anak pertama saya bersalin di Mesir. Berpantang tanpa ibu disisi hanya sahabat2 yang menemani. Walaupun czer tapi selepas pengambilan set pantang Shaklee badan saya cepat recover, tali pusat bayi cepat tercabut. Sehingga ada sahabat2 saya yang datang rumah selepas 3 hari bersalin, dia kata macam ni " k.anis jalan cam laju je, cam bukan lepas bersalin czer". Mula2 saya x perasan tapi selepas seminggu saya rasa badan sudah kembali bertenaga. Walaubagaimanapun sesi berpantang masih diteruskan agar badan betul2 recover. Pada minggu kedua bersalin ngilu di bahagian pembedahan sudah tiada.

Bulan november 2016 yang lepas saya cuba untuk tidak mengambil set berpantang shaklee tetapi hanya mengambil set bersalin biasa. Anak kedua juga czer disebbkan baby sudah lemas. Apa yang saya perasan, Badan saya lambat sangat recover. Walaupun sudah lalui 2 minggu berpantang badan masih berasa lemah. Tali pusat anak pun lambat kering malah terkena infection pada pusat anak pula tu. Seminggu terpaksa duduk di hospital disebabkan anak terpaksa on antibiotik untuk cure infection pada pusat dia. Alhamdulillah setelah seminggu pusat bayi saya yang membengkak itu surut dan dibenarkan pulang. Lagi satu rasa ngilu ditempat pembedahan masih terasa walaupun sudah masuk minggu keempat.

Perbezaan yang sangat ketara saya rasakan antara mengambil set bersalin shaklee dan bukan set bersalin shaklee. Saya berjanji selepas ini saya akan konsisten untuk  terus mengambil set berpantang shaklee untuk anak2 yang seterusnya. Serik dengan pengalaman bersalinkan anak kedua.

Kaum ibu yang sedang mengandung dan akan bersalin diluar sana saya cadangkan mengambil SET BERPANTANG SHAKLEE semasa berpantang kelak. Inilah set berpantang paling awesome yang saya pernah rasa setakat ini.

Segera dapatkan Set berpantang SHAKLEE yang super duper awesome ni:



DAPATKAN SET BERPANTANG AWESOME SHAKLEE 2017 DISINI

ATAU

Jika berminat untuk mendapatkan SET BERPANTANG SHAKLEE boleh terus menghubungi

Anis Sakinah Binti Rosli
Pengedar dan penasihat Shaklee terbaik anda
Inginkan COD sekitar Bandar Baru Enstek & Kota Seriemas saya juga sediakkan.

Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272


Ingin mendapatkan FREE MEMBERSHIP SHAKLEE & FREE POSTAGE dengan terma dan syarat KLIK DISINI



No comments:

Post a Comment