Thursday, March 9, 2017

Tips Anak Jarang Sakit

Anis nak kongsikan kat sini Tips Anak Jarang Sakit

1. Selalu doakan kesihatan anak-anak, minta pada Allah secara spesifik " Ya Allah berilah kesihatan yang menyeluruh pada tubuh anakku".

2. Selalu amalkan selawat Syifa` ajak anak baca sekali. Ni kawan2 buka je Tv Al-Hijrah sebelum waktu solat. Akan ada selawat ni. Biar anak ikut. Walaupun x tahu cakap dia akan miming selawat ni.InsyaAllah nanti senang anak kita nak hafal.

3. Kalau buat susu anak atau beri anak susu badan mulakan dengan Bismillah dan baca Al-Fatihah niatkan semoga susu ini memberi manfaat kepada tubuh anak-anak.

4. Sentiasa berkata yang positif pada anak-anak dan lahirkan kehidupan yang positif dalam hidup anak-anak. Bila kita bahagia, suami bahagia, anak-anak bahagia dan orang sekeliling bahagia aura positif itu akan sampai pada saraf dan otak anak-anak sehingga saraf2 itu akan menjalankan fungsi mereka sebaiknya mengikut apa yg telah Allah aturkan.

5. Selalulah bermain dan bersenda gurau dengan anak-anak. Apabila mereka cukup kasih sayang dan perhatian sistem imun mereka akan menjadi lebih kuat. InsyaAllah.

6. Berilah makanan yang seimbang cukup zat dan makanan tambahan yang terbaik untuk anak2. Pilihan yang terbaik adalah SHAKLEE.

Ingatlah setiap apa yang terdapat dalam tubuh manusia Allah yang kawal maka fikirlah yang baik2 insyaAllah semua yang datang adalah yang baik2 belaka. InsyaAllah.

 Jom dapatkan VITALEA for KIDS daripada saya



DAPATKAN VITALEA FOR KIDS DISINI

ANIS SAKINAH BINTI ROSLI
Pengedar & Penasihat SHAKLEE anda

Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272
Whatsapp >>>> 019-6025272

Jom dapatkan Vitalea for kids dengan harga Ahli. Daftar ahli shaklee yuk.


DAFTAR AHLI SHAKLEE SEGERA

No comments:

Post a Comment