Wednesday, February 1, 2017

USAHA AKAN MEMBUAHKAN HASIL

Usaha bulan jan 2017 untuk capai 300 uv hampir tercapai cuma kurang 10 uv je. Alhamdulillah berkat usaha dan doa suami dan keluarga ada rezeki bonus bulan januari walaupun sedikit. Shaklee bukannya MLM yang goyang kaki terus duit masuk. Saya rasa mana ada bisnes yg tanpa usaha boleh dapat hasil. Bgtau saya ada x bisnes yg duk goyang kaki terus dapat hasil? X mungkin ada..pasti perlukan D.U.I.T ( doa, usaha, ikhtiar & tawakal)...

Untuk bulan feb ni insyaAllah saya target dapat sales 1000 uv. Kalau nak capai saya perlu lipat gandakan lagi usaha kearah mencapai target saya.Perlu buat marketing offline n online. Perlu habis edarkan flyers di kawasan Enstek dan kota seriemas. Doakan saya berjaya habiskan 500 flyers dalam bulan ni. Apa2 pun hasilnya bergantung pada doa dan usaha yg kita lakukan.

Saya yakin saya boleh buat.

Doakan saya mencapai MASTER COORDINATOR PADA JULAI 2017 & Dapat beli rumah pada Disember 2017.

Penduduk2 Enstek & Kota seriemas dapatkan segera flyers yg saya akan edarkan di kawasan tempat tinggal anda.

Saya pengedar sah shaklee: 0196025272

No comments:

Post a Comment