Saturday, January 28, 2017

FOKUS: PASTI BUAHKAN HASIL LUMAYAN

Assalammualaikum.

Fokus Tahun 2017 ni adalah kepada Bisnes SHAKLEE & mengait. Sebab apa? Sebab saya target nak beli dan duduk rumah sendiri pada tahun ini. Doakan saya dapat fokus kepada target yang telah saya buat. Saya ingin sangat merasa memiliki rumah idaman sendiri dengan hasil usaha sendiri. Anda2 diluar sana juga pasti ada yang berimpian seperti saya. Saya perlu tumpukan perhatian saya setiap hari kepada 2 perkara ini. Untuk saya lebih bersemangat mencapai impian utama saya pada tahun ini saya nak kongsikan kepada pembaca DOA AGAR CEPAT MEMILIKI RUMAH. "Ya Allah, ENGKAU pemilik Baitullah,Aku memohon dengan wasilah Ahli Bait Rasulullah, Agar ENGKAU memudahkan bagiku sebaik2nya rumah, sehingga aku tidak mengucap seandainya aku punya rumah. Jom amalkan setiap hari agar cepat kita perolehi rumah sendiri. Semoga fokus ini membawa saya kepada hasil yang lumayan dalam kedua2 bisnes yang sedang saya ceburi ini.

No comments:

Post a Comment