Wednesday, August 23, 2017

Khasiat Garlic Complex Shaklee:Kapsul Bawang Putih Terbaik

BERITA GEMBIRA BUAT MEREKA YANG SENANG SELESEMA DAN BATUK DENGAN PENGAMBILAN GARLIC COMPLEX SHAKLEE.


Orang kata kalau amik bawang putih original boleh beri antibiotik semulajadi pada badan.Tapi sanggup ke nak makan 10 ulas bawang putih original tak perlu dimasak? Kalau tak sanggup sangat2
-sangat lah digalakkan amik produk Garlic Shaklee ni.

 Lagi satu nak habaq ni. Bawang putih ni kalau kita masak dia akan kurangkan khasiatnya sebab haba boleh merosakkan bahan aktif yg terkandung dalam bawang putih.

Untuk sesiapa yg ada anak-anak bawah setahun yg kene jangkitan bakreria /virus di paru-paru para ibu sangat-sangat digalakkan amik Garlic shaklee. Nak tahu sebab apa? Sebab Garlic ni bertindak sebagai antibiotik semulajadi dan antivirus. Bila ibu-ibu makan Garlic shaklee anak-anak yang menyusu badan akan dapat manfaatnya. So antibodi anak-anak akan bertambah kuat juga untuk melawan bakteria / virus yg ada di paru-paru anak-anak. Bahan aktif yg dipanggil ajoene ni dapat menipiskan kahak yg terdapat pada paru-paru anak yg terkena jangkitan paru-paru ni tadi.

Satu lagi maklumat penting yang u olls perlu tahu.

Antibiotik yang sedia ada ni ada risikonya juga. Bila kita amik antibiotik biasa sebenarnya bakteria yg ada akan cuba bina kekebalannya kalau kita tak habiskan antibiotik tu. Sebab tu kalau dah start amik antibiotik perlu habiskan.kalau tak selepas tu perlu amik antibiotik yang lebih kuat.

Tapi kalau amik garlic shaklee ni bakteria tak dapat lawan bahan aktif yg ada di dalam garlic ni. Bahan aktif tu adalah Allicin iaitu sejenis kumpulan sulfur yg berbisa terhadap bakteria, virus dan fungus.Antara lain bahan yang terkandung dalam garlic adalah vinylthidins yg sama juga fungsinya dengan Allicin. Bahan last adalah ajoene yg dapat membantu menipiskan kahak sangat baik untuk mereka yang selalu terkena selesema.Garlic shaklee juga mengandungi sedikit kandungan rosemary yg sangat baik untuk penghadaman.

Berita baik juga buat ibu-ibu yang selepas bersalin Garlic sangat baik untuk menstabilkan kecairan darah. Darah kita tak elok jika terlalu cair atau terlalu pekat. Bila ia menstabilkan kecairan darah maka ia juga dapat mengelakkan berlakunya serangan jantung.  Ingat kisah-kisah ibu yang bersalin alami serangan jantung walaupun setelah beberapa bulan bersalin.

Buat mereka yg alami keputihan juga ini adalah berita gembira. Selalunya keputihan yg teruk ni berpunca daripada fungus. GARLIC ini juga bertindak sebagai antifungus.

GARLIC SHAKLEE ni adalah garlic yang organik yang ditanam di california pada musim panas. Dan dalam proses itu ia dibuat dalam suhu bilik.maka baham aktif yang terkandung dalam garlic dapat dikekalkan.

Itu dia banyak sangat manfaat garlic untuk kehidupan  seharian kita.

Jom ambil GARLIC SHAKLEE.

#BuildByMe
#SuperStarzFamily
#AnisShakleeenstek 0196025272
#juta1sakinahindahouse
#toriqilannajjah

2 comments: