Monday, August 14, 2017

B-COMPLEX SHAKLEE:Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid

KAWAL EMOSI DENGAN B-COMPLEX SHAKLEE
Sape selalu sentap, suka bersangka buruk, cepat stress, senang nak marah-marah?Cuba angkat tangan.Ngaku je la.Mesti benda2 ni semua byk berlaku kat wanita kan. Ada juga berlaku kat lelaki tapi jarang la kot.




Sebab wanita ni penuh dengan emosi. Kadang takbmampu nak kawal.Termarah anak la, termarah isteri la. Semua orang nak dimarahnyer.
Padahal perkara kecil je.

Nak tahu sebab apa?

Banyak faktornya .Antaranya kekurangan vitamin B dalam badan pun boleh buat kita stress tau.Vitamin b ni boleh bantu untuk pelihara kesihatan sistem saraf kita tau.Bila saraf ni sihat insyaAllah badan-badan kita semua sihat.memang kita boleh ambil vitamin b ni dari makanan tapi tak semua makanan yg kita ambil tu vitamin dia masih kekal ada sebab vitamin ni boleh musnah kalau terdedah kepada haba.kalau dalam Bcomplex shaklee ni semua vitamin b yg badan kita perlukan ada dan pada kadar yg telah ditetapkan oleh WHO.Sangat selamat.

Buat isteri-isteri, ibu-ibu sangat digalakkan amik b complex ni tau supaya dapat kawal emosi ketika berdepan dengan situasi-situasi yg tak diigini.Lagi-lagi ibu yang dalam pantang.Bcomplex sangat-sangat digalakkan untuk ambil untuk mengelakkan kemurungan daripada berlaku.

Ekslusif untuk orang esntek dan kota seriemas yang nak COD B-Complex shaklee boleh pm Anis Sakinah pengedar sah sahklee anda 0196025272

#BuildByMe
#SuperStarzFamily
#AnisShakleeenstek
#toriqilannajjah

9 comments:

  1. B-complex ni juga buat muka berseri! Hihi

    ReplyDelete
  2. Rupenye bcomplex ni bukan untuk ibu mengandung je ye. Kena betulkan pemahaman balik nI hehe

    ReplyDelete
  3. selalu ingat untuk redakan stress ja..:)

    ReplyDelete
  4. B-Complex adalah vitamin yang wajib kita ambil setiap hari sebab dunia hari ni banyak terdedah kepada pencemaran,tekanan & sebagainya.

    ReplyDelete
  5. kalau letih2 makan vitami B bagus kan. nanti dah tak lemau

    ReplyDelete