Tuesday, January 24, 2017

KELEBIHAN DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DENGAN SAYA

Assalammualaikum...Warga Bandar Baru Enstek, Kota Seriemas, Salak & Bnadar Baru Salak Tinggi...

Psssst...jangan malu-malu kalau nak daftar ahli shaklee dengan saya...

Saya duduk dekat je dengan kediaman anda semua.

Ni saya nak bagitau kelebihan daftar ahli Shaklee dengan saya...

1. Mudah saya nak COD barang shaklee pada anda semua.
2. Kurang kos penghantaran
3. Kalau anda serius nak buat bisnes shaklee insyaAllah saya boleh guide face to face.
4. Saya pandai mengait, kalau ada yang berminat nak belajar mengait saya boleh tolong ajarkan sambil2 belajar berkenaan shaklee.
5. Bolehlah kita beramah mesra sesama ahli kawasan.
6. Kepada surirumah yang teringin bantu kewangan keluarga..sangat sesuai daftar.
7. InsyaAllah kalau x de aral, saya juga suka buat usrah untuk kita duduk sebentar mengingati Allah swt yang memberi berjuta2 nikmat kepada kita.


Marilah cepat-cepat grab peluang yang dah ada di depan mata

No comments:

Post a Comment