Thursday, May 11, 2017

VIVIX :Selesai masalah Kencing manis, kolesterol dan darah tinggi

Penyakit 3 serangkai seringkali dihidap oleh warga Malaysia yang berumur 40 tahun hingga 70 tahun. Kalau umur panjang pun mungkin la sampai umur 80-90 Tahun. Tetapi rakyat Malaysia ni paling kurang pun mungkin sampai 70 -75 tahun. Mungkin disebabkan cara makan kita yang semakin tidak sihat dan cara hidup yg byk untuk rehat berbanding bekerja mengeluarkan peluh.

Orang dulu-dulu sihat disebabkan tidak makan makanan segera, makan plak yg ulam2 yg ditanam sendiri.Ulam-ulaman ni lah yg byk bantu atuk nenek kita sihat walaupun usia dh lanjut. Ulam-ulaman ni  la yg jadi antioksida pada badan manusia. Tu yg kita tgk nenek ni walaupun dh berusia 70 tahun masih boleh mengaji, masih boleh masak untuk kenduri, masih boleh angkat pasu.Hebat x hebat. Tapi anak muda sekarang, baru buat kerja sikit dh ngadu lenguh sana sini.Sebab apa?sebab mentaliti orang muda2 sekarang hanya fikir kerehatan .kerja hanya ditmpat kerja.Balik rumah hanya untuk berehat. Nanti bila dh mula ada penyakit barulah gelabah nk cr ubat, barulah time tu nk excercise.Kalau dh kene penyakit  3 serangkai ni...kesannya sangat2lah bahaya.Ada yg x sedar pun mereka dh hidap penyakit ni.Ada yg tahu2 dh kritikal. Masa ni menangis air mata darah pun dh x mampu nk putar balik masa. Apa yg perlu waktu ini hanya perlu berusaha mencari ubat dan penawarnya.

X Usah risau, X usah gelabah. VIVIX kan ada.

Sebab apa vivix ye?

Vivix akan memberi tenaga pada sel untuk membentuk sel yang baru dan sihat. Sel yang lama akan disingkirkan dengan kehadiran RESVERATROL dan POLIFENOL yang terdapat dalam VIVIX.

Hanya dengan makan VIVIX InsyaAllah boleh elak daripada pembedahan yang memakan ribuan ringgit dan berisiko tinggi terhadap nyawa.

Cepat2 hubungi saya untuk dapatkan produk EKSLUSIF daripada SHAKLEE ni.Dapatkan VIVIX dengan harga special daripada saya juga.

Puan Anis Sakinah Binti Rosli
Whatsapp  >>>> 019-6025272
Whatsapp  >>>> 019-6025272
Whatsapp  >>>> 019-6025272

COD VIVIX sekita BANDAR BARU ENSTEK & KOTA SERIEMAS.

Boleh juga dapatkan secara online di link ini:



SET UNTUK TENAGA SEL (VIVIX)

Sila buat pembayaran terus kepada KLIK SINI



MAYBANK
ANIS SAKINAH BINTI ROSLI
162834119574

Slip pembayaran emel kan kepada asr.syg89@gmail.com @ terus whatsapps kepada Nombor 0196025272. 
Serta berikan Maklumat seperti dibawah untuk urusan COD sampai kedepan rumah anda:

1. Nama Penuh:
2. No. Tel:
3. Alamat Rumah:




No comments:

Post a Comment